Obchodní podmínky
1) Objednávka zboží
Objednání zboží probíhá elektronickou poštou prostřednictvím objednávkového formuláře. Prosíme o vyplnění e-mailové adresy a tel. čísla pro možnost potvrzení objednávky a upřesnění termínu dodání.
2) Dodací podmínky a ceny dopravy
2.1) ČESKÁ REPUBLIKA
Nejvýhodnější a nejrychlejší doprava kurýrem na adresu (DPD nebo GLS dle času svozu, váhy balíku a lokality), za kterou Vám budeme účtovat dopravné ve výši 99,-Kč vč. DPH. O kurýrovi budete informováni před odesláním zásilky.
Při objednávce vyšší než 2.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
Nejvýhodnější dopravou je zaslání zboží do výdejního místa DPD Pickap, které zahrnují mimo jiné také AlzaBoxy. Za tuto dopravu účtujeme 69,-Kč vč. DPH.
Při objednávce vyšší než 2.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
Další možností dopravy je Zásilkovna, za kterou účtujeme dopravné ve výši 79,-Kč vč. DPH. Tyto zásilky můžete směřovat na výdejní místa Zásilkovny a na samoobslužné Z-boxy. Maximální váha objednaného zboží nesmí překročit 5kg! Maximální rozměr jedné strany zásilky 70cm a maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky 120cm.
Při objednávce vyšší než 3.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
Pro přepravu jízdních kol používáme zásilkovou služba PPL max, za kterou Vám budeme účtovat dopravné ve výši 300,-Kč vč. DPH.
Při zakoupení jízdního kola za cenu vyšší než 9.500,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
2.2) SLOVENSKO
Standardně na Slovensko zasíláme zboží kurýrní službou GLS. V tomto případě Vám budeme účtovat poštovné ve výši 139,-Kč (5,5 EUR) vč. DPH. V případě zaslání zboží na dobírku ho bude platit v EUR. Při zaslání zboží firmám, které jsou plátci DPH, zašleme zboží za cenu bez DPH na vyžádání (napište požadavek do poznámek k objednávce).
Při objednávce vyšší než 4.000,-Kč (150 EUR) vč. DPH je dopravné zdarma.
Další možností dopravy je Zásilkovna, za kterou účtujeme dopravné ve výši 109,-Kč (4.5 EUR). Tyto zásilky můžete směřovat na výdejní místa Zásilkovny a na samoobslužné Z-boxy. Maximální váha objednaného zboží nesmí překročit 5kg!
Při objednávce vyšší než 4.000,-Kč (150 EUR) vč. DPH je u zásilek do 5kg dopravné zdarma.
Přepravu JÍZDNÍCH KOL zajišťuje po České republice přepravce PPL a na Slovensku IN TIME. V tomto případě Vám budeme účtovat poštovné ve výši 379,-Kč (15 EUR) vč. DPH. V případě zaslání zboží na dobírku ho bude platit v EUR. Při zaslání zboží firmám, které jsou plátci DPH, zašleme zboží za cenu bez DPH na vyžádání (napište požadavek do poznámek k objednávce).
2.3) POLSKO
Do Polska zasíláme zboží kurýrní službou DPD. V tomto případě Vám budeme účtovat poštovné ve výši 199,-Kč (35 PLZ) vč. DPH. Při zaslání zboží firmám, které jsou plátci DPH, zašleme zboží za cenu bez DPH na vyžádání (napište požadavek do poznámek k objednávce).
Při objednávce vyšší než 5.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
Nejvýhodnější dopravou do Polska je zaslání zboží do výdejního místa DPD Pickap. Za tuto dopravu účtujeme 109,-Kč (20 PLZ) vč. DPH.
Při objednávce vyšší než 2.000,-Kč vč. DPH je dopravné zdarma.
3) Platební podmínky
Úhrada probíhá buď předem dle zaslaných platebních podkladů, online platební kartou přes bránu České spořitelny (Visa, Visa Elekctron, MasterCard, Maestro) nebo při dodání zboží (dobírkou). Daňový doklad (faktura) bude přiložen ke zboží. Za dobírku účtujeme 39,-Kč (1,6 EUR) vč. DPH (Neplatí při zasílání balíků do Balíkovny, tam je dobírka zdarma). Celková částka pro úhradu zboží dobírkou se zaokrouhluje směrem nahoru (platí pro platby v Kč i v EUR). Pokud zvolíte platbu předem a ta nebude uhrazena do 5-ti pracovních dní, bude objednávka automaticky stornována.
4) Dostupnost a doba dodání
Dodání zboží trvá v závislosti na tom, kde na kterém skladu se nachází. Dostupnost označujeme čtyřmi způsoby viz. níže. Po expedici zboží je ve většině případů dodáno dopravcem následující pracovní den jak v České republice, tak i na Slovensku.
- Skladem prodejna - máme v kamenné prodejně na Hukvaldech, pokud vytvoříte objednávku v pondělí-pátek do 12ti hodin, bude zpravidla vyřízena a expedována tentýž den. Objednávky vytvořené v sobotu, neděli a ve svátek budou expedovány následující pracovní den.
- Skladem e-shop - zboží se nachází na externím skladu, odesíláme 2-5tý pracovní den po vytvoření objednávky v závislosti na aktuální vytíženosti skladu.
- Skladem u dodavatele - zboží se nachází na skladu nebo v prodejně našeho dodavatele, odesíláme 3-5tý pracovní den po vytvoření objednávky v závislosti na dodání ze skladu dodavatele.
- Na dotaz - zboží s negarantovanou dostupností, aktuální možnost dodání konzultujte telefonicky nebo e-mailem.
Aktualizace dostupností zboží u nás probíhá denně, přesto se může stát, že některé zboží již nemusí být k dispozici, jelikož si jej objednal někdo před Vámi nebo zakoupil v prodejně. 100% dostupnost zboží si můžete ověřit telefonicky nebo e-mailem.
Zvýhodněná cena u zboží označeného "AKCE" nebo "SLEVA" platí pouze do vyprodání zásob v naší prodejně nebo ve skladu našeho dodavatele.
5) Povinnost úhrady nákladů při nepřevzetí objednávky
Objednáním zboží z našeho e-shopu a potvrzením z naší strany uzavíráte platnou kupní smlouvu dle § 1827 zákona č. 89/2012 Sb., dále jen Občanský zákoník. Zrušit kupní smlouvu lze v zákonem daných důvodech.
Jako kupující máte povinnost zaplatit kupní cenu a věc převzít. Tuto povinnost vám ukládá zákon § 2118 zákona č. 89/2012 Sb. V případě nepřevzetím zásilky zmíněný zákon porušíte.
Nepřevzetím zásilky tedy dochází k porušení kupní smlouvy ze strany kupujícího dle § 2118 a budete povinen dle § 2913 Občanského zákoníku uhradit prodávajícímu vzniklou škodu např. náklady na přepravu zboží a dobírečné, které musel prodávající uhradit přepravci.
Nepřevzetí zboží odeslaného na dobírku není odstoupením od kupní smlouvy. Kupující odesláním objednávky uzavírá kupní smlouvu, která je závazná nejen pro prodávajícího, ale také pro kupujícího.
Prodávající se zavazuje zboží dodat, a kupující (koncový zákazník) se zavazuje zboží převzít a zaplatit.
O odeslání balíčku je kupující informován emailem a také obdrží informace od přepravce (na údaje uvedené při uzavírání kupní smlouvy). V případě potřeby může kupující kontaktovat dopravce a dohodnout se na změně termínu doručení nebo prodloužit dobu uložení zásilky na výdejním místě.
Pokud si zásilku kupující nepřevezme, jedná se z jeho strany o zřejmé porušení kupní smlouvy a kupující tímto nese odpovědnost za škodu, která tímto vzniká prodejci. Kupující je povinen uhradit prodávajícímu veškeré vzniklé náklady.
Pokud se nám zásilka odeslaná na dobírku vrátí jako nevyzvednutá, bude zaslána výzva emailem na zaplacení vzniklých nákladů.
Jestliže bude mít zákazník zájem o opětovné zaslání zboží, vyhoví mu prodávající po zaplacení částky předem na náš účet zahrnující cenu zboží, původní poštovné a nové poštovné.
6) Výměna zboží
V případě, že jste si zvolili špatnou velikost a pokud do 14ti dnů od převzetí zašlete nepoškozené a nepoužité zboží zpět, vyměníme Vám jej za jinou Vámi požadovanou velikost v co nejkratším čase. Doporučujeme však předběžnou vzájemnou domluvu e-mailem nebo telefonicky. Za výměnu zboží standardně účtujeme manipulační poplatek (dopravné a doběrečné) dle aktuálního ceníku vybrané přepravní společnosti viz. bod 2. Zboží zaslané k výměně musí být zabaleno v pevné krabici tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat NEPOUŽITÉ zboží včetně NEPOŠKOZENÉHO originálního obalu (např. sáčku či krabice), doklad o koupi a vyplněný návratový list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky). Zásilku adresujte přímo na naši prodejnu GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy, ne na výdejní místa Zásilkovny nebo Balíkovny! Zásilky s vyměněným zbožím zasíláme zpět kurýrem GLS, pokud není dohodnuto jinak.
7) Vrácení zboží
V případě mechanického poškození zboží, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je kupující povinen reklamovat zboží nejpozději do 3 dnů po dodání zboží. Pozdější reklamace mechanického poškození zboží již není možné uznat z důvodu vypršení pojistné doby přepravní společnosti. Objednané zboží je možné do 14ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodu (odstoupení od kupní smlouvy dle zákona 367/2000Sb). Takto vracené zboží musí být NEPOUŽITÉ, ČISTÉ, NEPOŠKOZENÉ a schopné dalšího prodeje. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout převzetí k reklamaci zboží, které nesplňuje výše uvedené zásady. Kupující má povinnost písemně (e-mailem) informovat prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Zboží zaslané k vrácení musí být zabaleno v pevné krabici tak, aby bylo vyloučeno poškození zboží během přepravy k prodejci. Zásilka musí obsahovat zboží včetně NEPOŠKOZENÉHO originálního obalu (např. sáčku či krabice), upevněných visaček s označením zboží, doklad o koupi a vyplněný návratový / reklamační list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky). Zboží musí být zasíláno doporučeně, nikoliv na dobírku! Prodejce není povinen převzít reklamaci zaslanou na dobírku a tudíž ji nepřevezme. Po obdržení vráceného zboží, prodejce kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem nejpozději do 30dní od obdržení vráceného zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu fakturované ceny (cena zboží, dopravné, doběrečné) a části nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží kupujícímu a jeho vrácení. Kupující nemá nárok požadovat zpět částku, kterou vynaloží za odeslání zboží zpět prodávajícímu. Zásilku adresujte přímo na naši prodejnu GTSTORE.cz, Hotel Hukvaldy 24, 73946 Hukvaldy, ne na výdejní místa Zásilkovny nebo Balíkovny!
8) Reklamace zboží
Prodejce rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Kupující je povinen poskytnout Prodejci veškerou součinnost k ověření reklamované vady, jejího vzniku a k jejímu odstranění. Kupující při uplatnění reklamace je povinen předat zboží čisté v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a příslušenství.
Kupující je povinen předat zboží k reklamaci kompletní. Kupující dále předá prodejci informaci o zakoupení zboží a výstižný popis závady (tj. v čem vada spočívá nebo jak se projevuje) a úplné kontaktní údaje (adresa, telefon, e-mail). V případě zaslání zboží k reklamaci poštou musí zásilka obsahovat řádně vyplněný návratový / reklamační list (zasíláme v e-mailu při potvrzení objednávky).
Při uplatnění reklamace obdrží kupující písemné potvrzení, které mu slouží jako doklad při vyřízení reklamace. Kupující je povinen při sepisování potvrzení uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje podpisem potvrzení.
V případě neoprávněné reklamace bude reklamované zboží nachystáno k osobnímu odběru na výdejním místě prodejce. V případě požadavku kupujícího o zaslání zboží zpět Českou poštou nebo PPL bude Prodejce účtovat za zaslání náklady, které vynaloží v souvislosti se zasláním reklamovaného zboží zpět = manipulačním poplatkem ve výši 190,-Kč v České republice a 250,-Kč (10 EUR) na Slovensko.
9) Ochrana osobních údajů
Provozovatel GTSTORE.cz prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, telefonní čísla, emailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.
Při nakládání s osobními daty se provozovatel GTSTORE.cz zavazuje řídit Zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, provozovatel se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Zákazník využíváním služeb provozovatele GTSTORE.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace) a to písemnou formou na obchod@gtstore.cz
Přístup registrovaným zákazníkům do obchodu a možnost objednávek jsou chráněny přístupovým heslem, které zná pouze registrovaný zákazník. Proto, prosíme, nenechávejte toto heslo volně přístupné ostatním osobám, aby nemohlo dojít k jeho zneužití a následně ke zneužití Vaší registrace a Vašich údajů. Za zneužití přístupového hesla provozovatel nenese žádnou odpovědnost.
10) Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@gtstore.cz.
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
11) Heureka.sk
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.