LIQUI MOLY Lepidlo na skla Liquifast (60 min.)
LIQUI MOLY Lepidlo na skla Liquifast (60 min.)
Liqui Moly Liquifast 1502 je jednokomponentní, za studena zpracovatelné a vzdušnou vlhkostí tvrditelné, polyuretanové lepidlo pro přímé lepení autoskel při opravách karosérií motorových vozidel. Lepidlo Liquifast 1502 bylo prověřeno nárazovými testy ve zkušebně TÜV. Lepidlo se vyznačuje rychlým tuhnutím a extrémně dobrou stabilitou. Vozidla, která mají skla nalepená lepidlem Liquifast 1502, je podle všeobecných zkušebních podmínek, s nebo bez jednoho airbagu (řidič), resp. dvou airbagů (řidič/spolujezdec), možno plně provozovat již po jedné hodině. Lepidlo Liquifast 1502 díky své zvýšené torzní tuhosti zvyšuje provozní bezpečnost a jízdní komfort. Lepidlo tohoto druhu je předepsáno především u vozidel, která mají vyhřívaná skla, nebo ve skle integrovanou autoanténu.
Vlastnosti:
- přezkoušené ve zkušebně TÜV
- rychlejší tuhnutí
- zpracování za studena
- osvědčená kvalita na úrovni prvovýroby
- vytvrzování vzdušnou vlhkostí
- vysokomodulové
- vysoce viskózní
- elektricky nevodivé
Technická data:
- Barva / vzhled : černá
- Teplota pro zpracování : +10 – +35 °C
- Doba zpracování : 8 – 12 min při +23 °C/50% rel. vlhk
- Vytvoření povrchové kůry (GM 006.0) : cca 10 min při +23 °C/50% rel. vlhk
- Rychlost vytvrzení (GM 007.0) : cca 3,5 mm/24 hod při +23 °C/ 50% relativní vlhkosti
- Pevnost ve smyku (GM 021.0) : > 4,5 MPa
- Pevnost v tahu (DIN 53 504) : > 4,5 MPa
- minimální skladovatelnost v neotevřeném originálním obalu : 18 měsíců
- Doporučená teplota při skladování : 0 – +35 °C
Oblast použití:
Lepení čelních, zadních a bočních autoskel do karosérií osobních a užitkových motorových vozidel, do kabin řidičů u traktorů, vysokozdvižných vozíků a do speciálních vozidel. Lepení bočních skel z tabulového a izolačního skla na autobusy a železniční vagony. Rovněž pro vozidla značek: Audi, BMW, Daimler Chrysler, Ford, Jaguar, Opel, Porsche, Renault, Saab, Seat, Škoda, Volvo, Volkswagen.
Způsob použití:
- 1. Čištění
- Lepené plochy musí být suché a očištěné od oleje, prachu, tuku a ostatních nečistot. Sklo a příp. keramické povlaky je nutné očistit přípravkem Liquiclean, případně přípravkem Liqui Moly Čistič a ředidlo, obj. č. LI 6130 a následně ještě čističem ve spreji Pěna na čištění skel, obj. č. LI 1512, rovněž tak i přírubový lem karosérie a nově lakované součásti karosérie. Je doporučeno zbytky původního lepidla očistit přípravkem Liquiclean, případně přípravkem Liqui Moly Čistič a ředidlo. Před aplikací lepidla, případně před lepením skla, musí být očištěné plochy úplně vyschlé
- 2. Základování / Aktivace skel s přednátěry
- Pro zvýšení přilnavosti lepeného povrchu je nutno na něj použít přípravek Aktivní primer. Aktivní primer je obsažený v lepidlové soupravě v 10 ml tubě. Před použitím tubu důkladně protřepávat po dobu nejméně 45 sekund. Aktivní primer lze univerzálně nanášet na lepené plochy očištěného skla, příp. na keramické povlaky, na čisté lakované plochy a na nově nalakované částí karosérií, na zbytky starých lepidel a rovněž na skla s přednátěrem (PU a RIM vrstvy), a to tenké a rovnoměrné vrstvě (cca 0,05 mm mokré vrstvy). Primerem ošetřené plochy se musí před nanesením lepidla nechat cca 15 minut odvětrat. Pokud jsou na lepené ploše zbytky starého lepidla starší než 6 hodin (vyřezání skla před více než 6 hodinami), je použití Aktivního primeru požadované.